★☆ღآسمانღ☆★
★☆ღآسمانღ☆★
فردا آسمان از آن من است
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, توسط آسمان |

خدایا ... !

خواهش می کنم تمناهایی که از اعماق وجود و قلبم بر می آید را پذیرا باش و اجابتم کن...

خدایا ...

تو را به خدایی ات قسمت میدهم ... که ...خودت با مهر و لطف ات بگذار تا همه چیز در زندگی ام به خوبی پیش برود...

و من ! ... لحظه لحظه ی زندگی ام را تو را شکر و سپاسی عاشقانه گویم.

خدایا !...خواهش می کنم بدان تنها پناه زمین و آسمان من تویی....تو را به قدرت بی حد و کرانت قسم خدایا ... خواهش می کنم بهترین ها را به من هدیه کن و بگذار طعم آرامش خیال را بچشم....خدایا !....خودت همه ی امور زندگی ام را به بهترین شکل مدیریت کن و طراحی کن...تا من طعم خوشبختی و راحتی را در زندگی ام بچشم و بیش از پیش بر تو عشق بورزم مهربانا ....

خدایا ...نمی دانم چه بنویسم و از چه بگویم و چطور اوج نیازم به لطف ات را بازگو کنم ؟!...

خدایا ....تمنا می کنم بدان....تنها امید و تکیه گاه زمین و آسمان من رحمت توست ای تنها تکیه گاه و امیدم...ای خدای مهربانم....

مریضی تو بیمارستان دارم که الان تو اتاق عمله  از انتظار خسته شدم کمکش کن

خدایا چشم امیدم به توست . شفای بیمارم بدست توست کمکش کن

خدایا به تو سپردمش از تو مطمعنتر در عالم هستی سراغ ندارم

ثانیه هام به سختی داره سپری میشه به این امید که بیمارم

به سلامت از اتاق عمل بیرون بیاد ذیگه توانی ندارم

کمکش کن خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.